06.12.2011

Et nytt hjem for pung nr. 1 er funnet!

Random.org sier 18 og bak luke nummer 18 skjuler Elin og bloggen Fragmenter seg :) Send meg adressen på maganda-shop(at)hotmail(dot)com så får du pakke i posten! For dere som ikke kjenner til bloggen til Elin anbefaler jeg så absolutt en tur innom. Ikke minst for å sjekke ut hvordan du kan lage en Ferm Living-inspirert kulelysestake, kjempestilig!

Til Elin og alle dere andre; tusen takk for tilbakemeldingene! Det var mange gode tips, og noen planlegger jeg å teste ut allerede i dag. Så, til symaskinene! :)

2 kommentarer:

  1. Næ, virkelig?? Så gøy! Nå ble jeg rett og slett kjempeglad:-) Og tusen takk for gode ord:-)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  2. Tusen takk for pakken:) Den kom frem i tide og jeg er SÅ fornøyd. Pappeskene til øredobbene er jo helt vidunderlige skjønne. God romjul:)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)