18.02.2012

Babykjole-dilla





Stoffsamlingen min har vokst ut av syrommet og boden jeg har fått tildelt, så som i et ledd i prosjekt "minske flyttelasset til neste gang" har jeg begynt å sy litt barnekjoler. Men det er litt vanskelig å begynne og bruke så mye stoff etter å ha samlet og samlet i flere år. Ahh, de fine, unike retrostoffene mine.. Andre som kjenner seg igjen i det eller? :)

Derfor er det bare kjoler i den aller minste størrelsen foreløpig. Men en dag.. En dag skal jeg lage en kjole i størrelse ett år, hihi.

10 kommentarer:

  1. Puh, det var godt å høre.. Syns det er vanskelig å få fram på bilder hvor utrolig søte de er ;)

    SvarSlett
  2. Yndige, små kjolar! Den i blått er nok favoritten her også:)
    Kan tenke meg at det er fælt å bruke så store bitar av dei gamle og dyrebare stoffa dine, hehe:)

    SvarSlett
  3. Kjære Gunn! Skulle ønske det var sosialt akseptert for gutter å gå i kjole - da skulle jeg nemlig bestilt en til sønnen min. De var nydelige!

    Håper det er greit at jeg har linket til bloggen din på min, som jeg akkurat har opprettet. Jeg har lest bloggen din lenge (og beundret verkene dine på epla), men har ikke flyttet inn i blogglandia før nå!

    Ha en fin onsdag!

    Klem fra Theresa på lillenr2.blogspot.com

    SvarSlett
  4. Å, herlighet så søte kjoler! Helt nydelige!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)