12.03.12

Mine nominerte til Håndlaga 2012 - del 2


Jeg elsker disse koppene fra Leirbrent og etter å ha truffet Renate på Søndagsmarkedet på Blå (i Magandas spede begynnelse) vet jeg at hun hadde vært en verdig vinner også :)


Nå har vel ikke denne type trykk på gamle fat vært gjort i så veldig mange år, men jeg vil likevel påstå at dette er en klassiker i ny drakt. Skader heller ikke at det står på trøndersk ;) Du finner ikke kjøpakak hjemme hos oss, men skulle gjerne hatt dette fatet.


En annen som hadde vært en verdig vinner er Sahra som står bak Laterna smykker. Hadde gleden av å treffe henne på julebasaren til Epla og butikken hennes ble raskt en favoritt. Kjærleiksgrein er min favoritt i smykkekategorien!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)