13.03.12

Toalettmapper i Marimekko stoff

 Javisst greide jeg å få ferdig toalettmappene i dag! Det rosa stoffet holdt akkurat til en toalettmappe og jeg kjenner at det er litt hardt å sette saksa i det lilla stoffet etter jeg fant ut at det er utgått. Men det ble lettere når jeg hørte den gamle og slitne overlocken min kjempe med å sy to lag med stoff og strykeinnlegg sammen. Hjelper ikke med masse fint stoff på hylla hvis man ikke har ordentlig symaskin!














Forresten, ser dere fjeset? :)

8 kommentarer:

  1. He he, ser fjeset, ja:)
    Flotte toalettmapper!

    SvarSlett
  2. Herlige toalettmapper! Vårlig schwung over de stoffene:)

    SvarSlett
  3. For noen herlige toalettmapper :-) Imponert over alle som syr noe som inneholder glidelås jeg - er ganske sikker på at det er vanskelig :-P

    Ha det godt - klem Siv

    SvarSlett
  4. Inspirerende titt. Du er flink.

    SvarSlett
  5. Kjempe fine og med nydelige farger og mønster! :D

    SvarSlett
  6. Så fine toalettvesker!! Flinking!

    SvarSlett
  7. Så fine! Likte best det grønne stoffet :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)