10.05.2012

Stofflykke #1

 Jeg har vært på skikkelig loppemarkedmarathon i hovedstaden, 11 loppemarkeder rakk jeg innom! Noe fikk jeg med på flyet nordover, men mesteparten er i Oslo fortsatt og venter på å bli sendt oppover i Posten. John Blund dynetrekkene fant jeg i to-tiden, helt utrolig! Ellers er et Kardemommeby dynetrekk, en Pippi panellengde og et sett kløver-gardiner blant skattene.

Men det mest fantastiske var en haug med stoffruller fra en nedlagt butikk. I tillegg til de her rullene med bomullstoff, ligger det 7-8 ruller med ullstoff nede i Oslo også. Ah, lykke!

7 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se hva du klarer å trylle frem :)

    SvarSlett
  2. Åh! Jeg hadde Jon Blund sengesett da jeg var liten. ELSKET det :-)

    SvarSlett
  3. WOW - Heldige deg sier jeg bare :) Kos deg med syingen!

    SvarSlett
  4. wow, så utruleg mykje flotte stoffer!

    SvarSlett
  5. wow, så utruleg mykje flotte stoffer!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)