21.06.2012

En hilsen fra Oslo!





Jeg har satt opp midlertidig systue i Oslo :) Akkurat nå er det smekker som går gjennom symaskinen, mens ti meter økologisk bomullslerret er i tørketrommelen før det skal bli til spencerkjoler.

Kanskje de blir å finne på Søndagsmarkedet på Blå til helgen, men jeg hadde med meg en hockeybag full av nysydde godsaker til Oslo så fullt bord blir det uansett!

Hvis du vil se mer til Maganda og
meg for tiden, finner du oss på Instagram med brukernavnet gunn_maganda :)


- Posted using BlogPress from my iPhone

5 kommentarer:

  1. Så herlig! Du er produktiv altså:)

    Du er ikke tilfeldigvis på blå neste søndag også, altså om 1,5 uker? Da skal nemlig jeg til Oslo og tenkte å rusle innom en tur på søndag! :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Det er jeg! Så trivelig det hadde vært å hilse på deg igjen! Må rusle innom ja ;)

      Slett
  2. Hej anledningen för jag skriver till dig är för jag gillar (älskar!) din blogg och har den på min länklista :) Jag skulle vilja välkomna dig till en grupp som är öppen för alla färgglada typer! Syftet med gruppen är att ha ett forum för oss inredningstokar där man kan länka till massa skoj, dela med oss av inspirerande bilder och erfarenheter. Även byta och sälja grejer kan du göra här. Inga regler förutom vara trevlig och ha kul! :) Alla är varmt välkomna, Vänligaste hälsningar Lisa
    Färggladahem och pyssel:
    http://www.facebook.com/groups/380587038657088/

    SvarSlett
  3. Hej anledningen för jag skriver till dig är för jag gillar (älskar!) din blogg och har den på min länklista :) Jag skulle vilja välkomna dig till en grupp som är öppen för alla färgglada typer! Syftet med gruppen är att ha ett forum för oss inredningstokar där man kan länka till massa skoj, dela med oss av inspirerande bilder och erfarenheter. Även byta och sälja grejer kan du göra här. Inga regler förutom vara trevlig och ha kul! :) Alla är varmt välkomna, Vänligaste hälsningar Lisa
    Färggladahem och pyssel:
    http://www.facebook.com/groups/380587038657088/

    SvarSlett
  4. Hei og hopp!

    Skal prøve å komme innom i morgen på Blå, hvis ikke så ønsker jeg deg lykke til. Blir du ikke ferdig å sy her nede så tviler jeg ikke på at du har store mengder produkter likevel :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)