26.06.2012

En solid bunke




Jeg tenker at nå som de fleste har fått skattepenger, må jo folk ha en ny, flott lommebok til alle gullmyntene! Den ene bunken har også fått innvendig lomme til kort -til de som ikke er enig i at cash is king.

Mine favoritter står foran; en unik Bambi-pung, Liberty of London-stoff i midten og den bakerste er sydd av skoposen til mine Marimekko Converse :)

Er du i Oslo-området kan du finne de på Blå 1. juli, ellers så havner de på Epla i løpet av uke 27.

-Posted using BlogPress from my iPhone

7 kommentarer:

  1. Aw! Bambi-lommebok <3 Håper litt på at den ikke frister noen andre og at den havner på epla ;)

    SvarSlett
  2. Ja, det var en solid bunke. Kjempegodt jobba! Skulle ønske jeg greide å være like effektiv. :)

    Ha en flott og kreativ sommer!

    SvarSlett
  3. Fine!

    Håper det kom mange for å bruke skattepengene sine på søndag :)

    Siw

    SvarSlett
  4. Skal si du er effektiv om dagen! Så mange fine!!!
    Usikkert om jeg rekker Blå til helgen, så da håper jeg på noen fristelser på Epla etterhvert :)

    SvarSlett
  5. Jeg har fått skattepenger og har store planer om å komme innom på Blå på søndag! ;) Gleeeeder meg!!!

    SvarSlett
  6. Lykke til på Blå idag! Håper salget går strålende, og det bør det jo med så mye fint:)
    Klem, Elin

    SvarSlett
  7. Veldig fornøyd med øredobbene jeg kjøpte på Blå idag! Sitter så fint på. Må nok innom epla og snope meg mer etterhvert!
    :)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)