23.07.2012

Hva kan man få for 40 kroner?


Svar: to lekre 70-talls kjoler, en skinnclutch, et håndbrodert putetrekk og et par ubrukte babysokker. Og tre svenske 5-ører fra 70-tallet :-)

Mandagsjakta på Fretex (etter varer med 80% avslag) er en ting jeg har savnet mens jeg var i Oslo.

Jeg skulle egentlig ha to uker i hovedstaden, men det ble til en måned pluss litt til. Det har vært så herlig å være tilbake i Oslo på sommeren! Hatt det kjempetrivelig med å stå på Søndagsmarkedet på Blå og møte andre Eplaselgere (Hei Therese, Ida, Alice og Tanya!), barndomsvenniner og gamle venner fra da jeg bodde i Oslo. Ikke minst ha litt ferie og tilbringe tid med besteveninnen min.

Men en måned kan virke veldig lang selv om man har det gøy, og savnet etter syrommet mitt har nesten vært like stort som savnet etter kjæresten ;-) Borte bra, men hjemme best - virkelig!

Jeg kommer tilbake med en oppdatering av nettbutikken i kveld :-) Ønsker deg en flott mandag så lenge!

1 kommentar:

  1. StrikkePia - Kristine23. juli 2012 kl. 17.02

    Hei!

    Denne bloggen er ny for meg, men jeg føler på meg at jeg kommer til å like den. Så jeg legger den til favoritt listen min. :-)

    Ikke at jeg verken driver spesielt med gjenbruk eller søm selv, men jeg liker å lese om det. Litt gamle knapper har jeg og det er jo gjenbruk ellers blir det desverre lite. Men det er veldig kjekt å lese om hva andre får til og hva de tenker om temaet:-)

    Lykke til videre med bloggen, jeg følger med. :-)

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)