28.07.2012

Ny lommebok til meg selv


En av fordelene med å kunne sy; jeg trengte en større lommebok med flere kortlommer og en time senere var denne ferdig. Enda bedre; den er sydd av en avklipt kjolefald. Jeg har funnet en flott kjole på Fretex tidligere. Men den var for lang til meg så lommeboken er sydd av det jeg klipte av når jeg la opp kjolen..

Jeg har tidligere sydd en slik versjon, men ble aldri helt fornøyd med innlegget og syns den ble for slapp i formen. Så nå skal denne med en ny miks av strykeinnlegg og vatt testes ut, og består den testen kommer det større lommebøker med fire kortlommer i nettbutikken.

Holder også på en større versjon med glidelåslomme foran. Testmodellen er på arbeidsbordet as we speak ;-) Men først skal denne testes ut med litt lørdagsshopping! Ha en super lørdag dere! ♥

7 kommentarer:

  1. Det var en flott lommebok! Og kjekt med plass til iPhonen;-) Du er så flink, og jeg blir så inspirert:-) Ha en god helg.

    SvarSlett
  2. Den er super fin og jeg er ret vild med stoffet! Jeg elsker også lidt større lommebøger og muligheden for at have både telefon og diverse samlet i tasken, som ellers roder for meget:-)

    SvarSlett
  3. Veldig fin! Og den kjolen som stoffet kommer fra må da være nudelig??? Elska stoffet!

    SvarSlett
  4. wow!!! Det er fantastisk!!! ok, it's all I could say in Norwegian. Really, it is so simply and so beautiful....I love this fabric and pattern..and everything :)

    SvarSlett
  5. Så fin! Jeg elsker stoffet. Høvelig med pung som pengelappene ikke trenger være brettet i!

    SvarSlett
  6. Hei :)
    Du er så flink og lager såå mye fint (jeg har tidligere kjøpt noe av deg på Epla :)

    SvarSlett
  7. Veldig fin! Jeg også driver og eksperimenterer med strykeinnlegg om dagen. Brukte alltid vatt før, men gikk bort fra det. Syntes liksom ikke det ble stivt nok. Men lurte på om jeg skulle prøve det igjen. Er ikke helt fornøyd med det strykeinnlegget jeg bruker nå heller. Har jo skjønt senere at det finnes forskjellig type vatt også. Så onsdagens tur til stoff og stil skal jeg kjøpe med litt forskjellig og prøve meg litt fram. Å finne rett type strykeinnlegg er virkelig en utfordring altså!

    Og velkommen tilbake til hverdagen :) Gleder meg til å se alt det flotte du skal sy fremover!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)