23.07.12

Nye punger - i alle slags størrelser


Et av favorittstoffene mine fra Den Store Loppisrunden 2012 :-) Glansfullt, klare farger og kraftig stoff, perfekt! Skulle bare hatt mer av det.. Et matchende sett med sminkepung og toalettmappe har det blitt av det hittil. Ligger i nettbutikken nå til 500,- inkl. porto. 


Vil du ha matchende sett i et annet stoff? Sminkepung og toalettmappe i samme stoff koster 500 kr med porto når det bestilles sammen. Jeg syr gjerne på bestilling og de aller fleste stoffene du ser i nettbutikken har jeg mer av :-)

Ellers er det dette som er av nye produkter i kveld: 


Nå er det filmkveld med kjæresten! En varm klem fra det kalde nord til alle som vil ha ;-)

1 kommentar:

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)