19.09.12

Dagens Fretexfunn #5


Jeg tror nok at dette er det nærmeste jeg kommer "dagens antrekk" bilder, men jeg var så fornøyd med å finne så fine tøfler og et deilig stretchskjørt (begge deler nye og ubrukte) at de måtte rett på!

1&2: Håndtrikkede tøfler og jerseyskjørt fra Gina Tricot.
3. Ullblazer fra Ricco Vero som skal bli til sminkepunger og en liten bit med nydelig blonde.
4. Jakke med ugler som blir til siklesmekker og enda mer ullstoff.
5. Endelig har jeg funnet belte i ekte skinn. Det skal bli skulderrem til en veske jeg har på tegnebordet.

Med alle de fine funnene mine i det siste innså jeg at det begynner å bli litt fullt i skap og hyller så i morgen arrangerer jeg og flere venniner garasjesalg. I stua vår faktisk. Gjorde det med stor suksess i Trondheim, men det blir spennende å se hva Kirkenesværinger mener om utvalget av gamle kakebokser, skolekart, tallerkenhyller, lamper og plastmatter som samler seg i stua nå.. ;-)

5 kommentarer:

  1. Så fin farge det var på de tøflene Gunn :)
    Artig å finne fine plagg på Fretex.
    Høres veldig spennende ut med et slikt garasjesalg.
    Lykke til ;)

    Janne

    SvarSlett
  2. Søte tøfler :)
    Ååå, eg skulle så gjerne vore med på det "garasjesalet"!

    SvarSlett
  3. Herlige funn fra Fretex! :) Gleder meg til å se veska som skal få skinnbeltet som reim!
    Lykke til med garasjesalg!

    Marie

    PS: Jeg har ikke glemt at jeg skulle hekle kurver til deg altså, selv om det har tatt tid. Har vært plaga med at betennelsen kommer tilbake når jeg hekler, så må ha mange pauser og arbeide sakte. Men det kommer, med renter;)

    SvarSlett
  4. Så mye flott du har fått tak i ! Ha en fortsatt fin høstuke hos deg!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)