17.09.2012

Ut på tur: Grense Jakobselv

 

Det er ikke like lett å komme inn i blogge-rutinen igjen gitt! Siden sist har svigers vært i Kirkenes en liten helg og vi var så heldig å få vise fram Sør-Varanger i nydelig høstvær. En av destinasjonene var Grense Jakobselv og det var virkelig en fantastisk opplevelse!



Svigermor er også glad i å ta bilder, men det var bare jeg som så denne stakkaren som ble et riktig så fint motiv. Fine motiv var det i massevis, så flere bilder kommer etterhvert. Og kanskje det blir denne bildefølgetonen som får meg tilbake i bloggemodus..? ;-)
 


8 kommentarer:

  1. Det ser fantastisk flott ut! Har alltid hatt ein liten drøm om å reise så langt nord, eg blei faktisk født i Kirkenes for etterkvart ein god del år sidan, men har ikkje vore der sidan eg var ca tre månader gammel. Før eller seinare håpar eg på eit gjensyn med fødestedet!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det hadde jo vært en fantastisk tur oppover med Hurtigruten fra Bergen! Du måtte bare ha sørget for å hatt noen dager her etter du kom fram så du kunne ha fått sett mer enn bare selve Kirkenes. Går drømmen i oppfyllelse i løpet av de neste par årene, kan jeg være guide ;-)

      Slett
  2. Nydelige bilder - og for en flott og spesiell sjøstjerne? Eller er det en karibolle/kråkebolle? Eller noe helt annet?

    SvarSlett
    Svar
    1. Ja, si det.. *ler* Det så ut som en kråkebolle med bein, stakkaren var helt forsteinet. Kanskje det er en mutant? ;-)

      Slett
  3. Så utrolig fint! Litt misunnelig på at du kan oppsøke alle disse flotte stedene, altså!

    SvarSlett
  4. Enig Gunn - en fantastisk opplevelse! Gode guider hadde vi også!! Ser at du har blikk for flotte motiver. Mine bilder ble ikke så fine! Gleder meg til neste tur til Kirkenes!

    SvarSlett
  5. Det er så nydelig der ute... mannen og jeg har lenge pratet om å ta en tur til gamle trakter igjen, nå er det jo over 13 år siden vi flyttet fra Kirkenes... ikke minst vise eldstemann hvor han bodde de tre første årene av sitt liv!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)