02.09.2012

Velkommen til hverdagen!

Hverdagen begynner egentlig ikke før i morgen, men jeg klarer rett og slett ikke å vente! Heldig er man når man elsker jobben sin så mye.

Ferien har vært ganske så innholdsrik og vi har riktig mange kilometer bak oss nå. Både i fly, buss, båt, tog og ikke minst bil. Kjæresten kjøpte seg bil i Trondheim (som jeg fylte til bristepunktet) og så har vi kjørt gjennom regnfulle Sverige og solfylte Finland til Kirkenes.

En av hjemturens høydepunkter var Marimekko outlet i Rovaniemi. Idèelt sett skulle jeg ha vært der i begynnelsen av ferien, før bankkortet nærmet seg røde tall, men takket være en snill kjæreste ble det noen meter med meg hjem :-)




I neste uke er det bestillingssøm som gjelder, men jeg kommer innom for å dele flere av høydepunktene i ferien :)

God søndag til deg som titter innom!

9 kommentarer:

  1. this is the paradise of fabrics and colors!

    SvarSlett
  2. SER jeg Sanna annukka-stoffene i hyllene der? Ah sukk!

    SvarSlett
    Svar
    1. Kan hende det er ønsketenkning ;-) Jeg fant hvertfall ikke det fantastiske kantaleen kutsu stoffet der.

      Slett
  3. Oj, for en butikk! Den skal jeg huske på om vi kjører til/fra Finnmark igjen en gang.

    Høres ut som du har hatt en veldig bra ferie og ikke minst er uthvilt og kklar for å sette i gang igjen - det er bra!

    Åja, jeg blir veldig glad om du finner noen voksduker til meg der oppe, har ikke vært så lett å finne noe nytt og brukbart i det siste (jeg merker at jeg begynner å bli litt kresen på kvaliteten og tar ikke med meg absolutt alt jeg kommer over lenger).

    Og grattis med ny bil, det må vel føles bra : D

    Gleder meg til å høre mer om ferien,
    Guro (som fortsatt venter...)

    SvarSlett
  4. Velkommen tilbake til hverdagen!
    Jeg gleder meg veldig til å se hva du skal fylle hverdagen med. :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Takk for besøk og hilsen på bloggen min! :)
      Og takk for tips om å ha dedikerte nåler til papir og voksduk og lignende. Kommer helt sikkert godt med når høsten og sygleden kommer snikende tilbake! :)

      Slett
  5. Det så ut som stedet å være. Og det mener jeg, selv om jeg altså ikke slenger på utropstegn.. hehe

    SvarSlett
  6. Ah, det høres ut som en nydelig og innholdsrik ferie!
    Jeg kjenner alltid litt på det når folk forteller om kjøreturer, ulike byer nesten hver dag, flere land osv.. Det er slike ferier jeg er vokst opp med, men de siste årene har det vært "et land, et hus, en plass" for oss.
    Praktisk da, men jeg håper på flere bilferier i årene som kommer :)

    Er så koselig at du er tilbake med bloggen din!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)