21.11.12

Mye nytt i nettbutikken; noe for enhver?





Noe til bror, far, mann eller samboer? Unike mansjettknapper! Så noe til barna? Toalettmapper med Smurfer, Bambi eller karaktere fra Kardemommeby Noe til mor, svigermor, søster, svigersøster eller bestevennine? Flotte sminkepunger sydd av Marimekko stoff Venninegave, kalendergave, liten oppmerksomhet, ekstragave? Øredobber i alle slags farger! Husk 3 for 2 tilbudet på øredobber (betal for to par, få tre par) :-)

Og ikke minst; fast lav porto på kun kr 20,-

Det var dagens reklameinnslag fra denne kanten. Nå skal jeg gjøre det jeg liker best; sy no mer ;-)

PS. Kan nevne for de som er interessert i noe av dette; på fredag kveld drar alt over fjorden for å være med på julemesse i Vadsø. Så da vil jeg jo selvfølgelig anbefale å sikre deg det du vil ha før det! :-) 


5 kommentarer:

  1. Lykke til med alle salgsmessene du skal være med på!! Spennende tider...
    Tusen takk for bestillingen, forresten!
    Pungen jeg bestilte var helt etter min smak, passe romslig til mine saker (skal blogge om den en dag...)
    Og tusen takk for overraskelsen, rødt er ikke helt min favoritt (annet enn i julen), men jeg beholder det nok selv, uansett!! De var utrolig søte med sine hvite prikker :-)
    Ha en god natt!
    Klem fra Mona :-)

    SvarSlett
  2. Herlige ting du lager Gunn!! :)
    Jeg elsker allerede den nye pungen min, og den er tatt i bruk med mange kommentarer som resultat! Kanskje det blir noen Bodø-bestillinger før jul, for jeg har drevet reklame;)

    Ringen med E på har jeg fått mange kommentarer fra førsteklassingene mine på denne uka, for vi jobber akkurat nå med bokstaven E! Kanskje de husker den ekstra godt når de ser den på fingeren min hver dag?

    Lykke til med alle julemesser og julemarkeder! Håper salget går strålende:)

    SvarSlett
  3. Hilsen fra Vadsø! Flotte saker du har... Jeg har vært med på julemesse her og kjøpt en god del - øredopper og ringer og punger. Kanskje jeg skal kjøpe noen mansjettknapper til?

    SvarSlett
  4. Så fine ting du lager;)
    Hilsen Hege

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)