18.11.12

Og så er løpet i gang!


I går var jeg med på min første messe i Sør-Varanger. Og det er artig at mens jeg ble skuffet over at det ikke ble noen Oslo tur på meg i år, skal jeg i år være med på så mange julemesser som aldri før! Men denne første var virkelig svære greier! 3600 kvm fylt med mange utstillere. Alt fra biler og snøscootere, Forsvaret, treprodukter, hjemmelaget syltetøy, skaller og lukka, lefser og smultringer, strikka votter og sokker, duker og toalettvesker i lappeteknikk. Og så mitt lille kjøkkenbord, fylt til bristepunktet og en eksplosjon i farger :-)

Jeg hadde vært heldig å finne denne hylla på Fretex forrige helg, og den passet virkelig perfekt til pungene mine. Ellers hadde jeg tatt med en vase med trollhassel der jeg festet alle øredobbene med små klesklyper. Resultatet ble veldig stilig, men jeg fikk inntrykket at flesteparten ikke la merke til øredobbene "oppi treet". Men mange så aldri opp til den store hyllen med alle pungene heller, så jeg tenker at neste gang reserverer jeg en plass på bordet til en lapp med "se opp" eller lignende skrevet på ;-)




En annen idè jeg kom på til denne messen, var å kjøpe et klesstativ som jeg sydde et forheng til. Forhenget jeg tredde på stanga og så hang toalettmappene på ved hjelp av små sikkerhetsnåler. Klesstativet kjøpte jeg på JYSK, og mens jeg ikke er så veldig fan av den grønne/sølvfargede fargekomboen, elsker jeg at det ikke trenges å skru opp og ned. Kanskje en idè som andre kan dra nytte av også?

Så vil jeg takke for alle bursdagshilsningene jeg har fått, både her på bloggen, på facebook og på Instagram. Selv om jeg har skikkelig aldersangst og har blant annet vært 23 i tre år, å ha bursdag i disse digitale tider tar vekk den verste brodden ;-)Det tikket inn meldinger og likes både her og der, og jeg er kjempetakknemlig!

Det har jeg ment å skrive i over en uke nå, men kombinasjonen av fulltidsjobb og produksjon til julesalget gir ikke så mye tid til noe annet, som blogging, og søvn..Høres nesten litt fælt ut, men jeg er glad kjæresten er bortreist. Mer tid til søm!

En oppdatering av nettbutikken kommer i løpet av uka, når jeg har en fridag fra den vanlige jobben. Som dere kan se på det øverste bildet har jeg fått mange nye Marimekko stoffer (takket være en snill mamma som har handlet til meg i Finland) og jeg gleder meg til å legge de ut i en (herlig og fargerik) samlet flokk!

Frem til da ønsker jeg dere en super ny uke!




4 kommentarer:

  1. Flott og fargerik stand. Lykke til med alle de framtidige messene også.

    SvarSlett
  2. Det er litt av en syproduksjon du har hatt! Standen din må jo ha vært en av de mest fargerike :)

    SvarSlett
  3. Oi så masse produkter også så flotte farger! Du kan nesten værra glad det ikke ble Oslotur, for da kunne du ha endt opp som oss - med feber, hosting og harking. Lykke til med fortsatte messer!

    SvarSlett
  4. Utrolig stilige og fine ting du lager! Jeg blir veldig inspirert og måtte følge deg!!!

    SvarSlett

Tusen takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar! Jeg setter utrolig stor pris på alle og enhver!

Jeg svarer på kommentarer i min egen blogg, så stiller du et spørsmål finner du svaret her :)